
مراکز تماس مجموعه ای از سرویس های چند رسانه ای را در اختیار سازمان ها و بنگاه های اقتصادی قرار می دهد تا بتوانند سرویس های کاراتری را به مشتریان خود ارائه دهند. راهکار شرکت توسعه صنایع زیرساخت سگال فرتاک در این بین این امکان را فراهم می کند تا بتوان سرویسی پایدار بر اساس ساختارهای ابری ایجاد نمود و یک مرکز تماس را به یک مرکز سودآور در سازمان ها تبدیل کرد. این مرکز با برقراری چندین راه ارتباطی موثر با مشتریان سبب افزایش وفاداری و ایجاد تصویر ذهنی مثبتی در ذهن ایشان می گردد. همیشه دردسترس بودن و قابلیت ارتقاء ساده در این سیستم هزینه های نگهداری و تعمیرات را به صورت قابل ملاحظه ای کاهش داده و متن باز بودن آن نیز امکان سفارشی سازی را به سهولت فراهم می کند. یکپارچه سازی بسترهای صوتی، ایمیل، شبکه های اجتماعی و غیره این راهکار را تبدیل به یک راهکار مفید و موثر در این حوزه نموده است.
-
- مراکز تماس ابری (Cloud Based Contact Center)
- راهکارهای ضبط تماس های صوتی (Call Recording)
- راهکار افزایش بهره وری منایع انسانی (Workforce Optimization)
همکاران فنی

















